Werken bij GMT Benelux

Financieel Administratief medewerk(st)er

Ben jij een ervaren en communicatief sterk financieel medewerk(st)er en zoek je een leuke afwisselende parttime baan voor 12 uur per week? Reageer dan op deze vacature!

 

Wie zijn wij? GMT Benelux BV levert oplossingen voor trillingsvraagstukken. Daardoor verhogen wij het leef- en werkcomfort van mensen die blootstaan aan ongewenste trillingen. Door onze oplossingen worden (productie) processen stabieler en ondervinden minder slijtage. Wij staan bekend om klantspecifieke oplossingen en hoogwaardige standaardoplossingen. We bestaan uit een team van 20 gedreven medewerkers die op zoek zijn naar een leuke collega om samen verder te bouwen aan het gezamenlijk succes.

 

Wat ga jij doen? Je krijgt een afwisselend takenpakket. Denk hierbij aan bankafschriften coderen en boeken, het controleren/maken en inboeken van de in- en verkoopfacturen, signaleren van en nabellen openstaande posten bij debiteuren. Proactief actie nemen op basis van afwijkingen, btw aangiftes voorbereiden en klaar zetten van betalingen.
Het debiteurenbeheer is een wezenlijk onderdeel van deze functie en vereist een gestructureerde, vasthoudende en actieve houding (zowel intern als extern), waarbij assertiviteit, beleefdheid, onderbuikgevoel en planning in een juiste mix toegepast moeten worden.


Wie wij zoeken? Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als financieel administratief medewerker, communiceert makkelijk op alle niveaus en spreekt naast Nederlands ook voldoende Engels en Duits. Ervaring met schriftelijke communicatie hierin is een pré. Daarnaast ben je 12 uur per week beschikbaar en een leuke collega die graag onderdeel wil zijn van een team. Gezien de continuïteit in de facturatie is het de bedoeling om drie dagen 4 uur per dag te werken waarbij 1 dag overlapt met de collega. Bovendien worden de uren van de collega bij ziekte of vakantie overgenomen (natuurlijk in onderling overleg). De drie dagen staan vast,. De dag met de collega worden de werkuren samen afgestemd. De dagen dat alleen gewerkt wordt zijn de uren naar eigen inzicht inplanbaar (tussen 8:00 en 17:00 uur).


Wat je van ons mag verwachten? Wij bieden jou een werkomgeving in een hecht team waarin voldoende ruimte is voor eigen initiatief. Naast een marktconform salaris bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan, 25 vakantiedagen en opleidingsmogelijkheden. Voor de gezamenlijke teamspirit worden er regelmatig leuke activiteiten georganiseerd.

 

Hebben we jouw interesse weten te wekken of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Roy Tervooren Managing Director via 077-3872556 of met Karin van Mil via 06-30273170.
Solliciteer makkelijk en snel via deze link en wie weet kunnen wij jou binnenkort verwelkomen binnen ons team.

 

Deel deze vacature op sociale media: