Werken bij GMT Benelux

Technisch Key-accountmanager

Ben jij ook zo toe aan een nieuwe uitdaging waarin je jezelf naar een hoger plan kunt tillen? Wij zijn namelijk op zoek naar jou!

 

Wie zijn wij? GMT Benelux BV bestaat uit een team van 20 gedreven medewerkers die op zoek zijn naar een toffe collega om samen verder te bouwen aan het gezamenlijk succes. Wij leveren oplossingen voor trillingsvraagstukken. Daardoor verhogen wij het leef- en werkcomfort van mensen die blootstaan aan ongewenste trillingen. Door onze oplossingen worden (productie) processen stabieler en ondervinden minder slijtage. Wij staan bekend om klant specifieke oplossingen en hoogwaardige standaardoplossingen.

 

Wat ga jij doen? Jij weet als geen ander hoe je proactief mee denkt met je klanten in oplossingen. Vanaf de tekentafel tot aan het eindresultaat begeleidt je projecten samen met je klanten. Je neemt het voortouw om aan de bal te blijven. Je onderhoudt de band met je klanten en weet precies wat er in de markt speelt. Daarbij weet jij als geen ander dat de samenwerking met je collega’s de sleutel tot succes is en weet je ieders talent juist te benutten. Je bezoekt proactief klanten en prospects en volgt dit op. Zo bouw jij je netwerk uit en zorg je ervoor dat klanten jou zien als de specialist en je daarvoor ook weten te vinden.

 

Wie wij zoeken? Wanneer je bij ons komt werken gaan we er vanuit dat je graag zelfstandig te werk gaat en goed kunt omgaan met verantwoording. Je bent kritisch, denkt mee in oplossingen en weet zo mogelijkheden te creëren. Uiteraard ben je communicatief zo onderlegd, dat je een goede gesprekspartner bent voor de diverse gelederen binnen een bedrijf. Van de werkvloer, technici, projectleiders, inkopers tot en met de directie.
Natuurlijk heb jij affiniteit met techniek en ben je nieuwsgierig, daarbij heb je een opleiding of werkervaring in een commerciële functie of heb je een technische opleiding en affiniteit met commercie. Heb jij aantoonbare technische affiniteit en ben je graag oplossingsgericht bezig met je klanten, dan zou dit zomaar jouw droombaan kunnen zijn. Communicatie in het Duits of Engels is voor jou geen probleem.

 

Wat je van ons mag verwachten? Wij bieden jou een werkomgeving in een hecht team waarin voldoende ruimte is voor eigen initiatief. Naast een marktconform salaris bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan een auto van de zaak, telefoon, laptop, 12 ADV dagen, 25 vakantiedagen en opleidingsmogelijkheden. Voor de gezamenlijke teamspirit worden er regelmatig leuke activiteiten georganiseerd.

 

Hebben we jouw interesse weten te wekken of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Roy Tervooren Managing Director via 077-3872556 of met Karin van Mil via 06-30273170.
Solliciteer makkelijk en snel via deze link en wie weet kunnen wij jou binnenkort verwelkomen binnen ons team.

 

Deel deze vacature op sociale media: