Werken bij GMT Benelux

Commercieel Medewerker Binnendienst

Ben jij een gedreven Commercieel Medewerker en zit verkopen in je bloed? Heb je affiniteit met techniek en zoek je een nieuwe fulltime baan in een mooi bedrijf? Reageer dan op deze vacature!


Wie zijn wij? GMT Benelux BV levert oplossingen voor trillingsvraagstukken. Daardoor verhogen wij het leef- en werkcomfort van mensen die blootstaan aan ongewenste trillingen. Door onze oplossingen worden (productie) processen stabieler en ondervinden minder slijtage. Wij staan bekend om klantspecifieke oplossingen en hoogwaardige standaardoplossingen. We bestaan uit een team van 20 gedreven medewerkers die op zoek zijn naar een leuke collega om samen verder te bouwen aan het gezamenlijk succes.

 

Wat ga jij doen? Als commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt van de klant. Je helpt klanten met hun vraagstukken, bent de schakel tussen de binnen- en buitendienst en zorgt dat alles vlekkeloos verloopt. Je signaleert klant- en prospectontwikkelingen en anticipeert daar pro-actief op. Je handelt de verkoopafspraken en de verkoopgerelateerde processen correct af en zorgt voor een goede verwerking van offertes, orders en klantgegevens. Je onderhoudt de band met je klanten goed en informeert hen tijdig over de voortgang. Daarbij weet jij als geen ander dat de samenwerking met je collega’s de sleutel tot succes is.

 

Wie wij zoeken? Je communiceert makkelijk, bent oplossingsgericht en procesmatig ingesteld. Daarnaast ben je een leuke collega die graag onderdeel wil zijn van een team. Je bent in staat verder vooruit te kijken, kansen te zien en deze altijd te willen benutten . Daarnaast ben je een open gesprekspartner die graag langdurige relaties opbouwt. Daarbij heb je een opleiding of werkervaring in een commerciële functie op MBO niveau. Heb jij technische affiniteit en ben je graag (oplossingsgericht) bezig met je klanten, dan zou dit zomaar jouw droombaan kunnen zijn. Communicatie in het Duits of Engels is voor jou geen probleem.

 

Wat je van ons mag verwachten? Wij bieden jou een werkomgeving in een hecht team waarin voldoende ruimte is voor eigen initiatief. Naast een marktconform salaris bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan 12 ADV dagen, 25 vakantiedagen en opleidingsmogelijkheden. Voor de gezamenlijke teamspirit worden er regelmatig leuke activiteiten georganiseerd.

 

Hebben we jouw interesse weten te wekken of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Roy Tervooren Managing Director via 077-3872556 of met Karin van Mil via 06-30273170.
Solliciteer makkelijk en snel via deze link en wie weet kunnen wij jou binnenkort verwelkomen binnen ons team.

 

Deel deze vacature op sociale media: